חברת התעופה קרסה; הלקוחות הפסידו

חברת התעופה הגרמנית "גרמניה איירליינס" שפעלה גם בישראל הודיעה על חדלות פרעון והפסקת הטיסות מיידית. מי שרכש כרטיסים ישירות מהחברה הפסיד את כספו

רכב ותחבורה 5.2.2019 | 10:31

ויקיפדיה

חברת תעופה נוספת לא עומדת בתחרות העזה וקורסת: חברת התעופה גרמניה איירליינס, שפעלה גם בישראל לארבעה יעדים בגרמניה (דיסלדורף, ברלין, המבורג ונירנברג), הודיעה הלילה (שלישי) על הפסקת פעילותה באופן מיידי. נוסעים שהגיעו הבוקר לנתב"ג, לטיסה שהייתה אמורה להמריא ב-5:00 בבוקר לברלין, נדהמו לגלות שטיסתם בוטלה ואין מי שיטפל בהם כשהם נותרים המומים בשדה.

מנכ"ל החברה, קרסטן בלגה, מסר בהודעה באתר האינטרנט של החברה: "לצערנו, בסופו של דבר לא הצלחנו השיג מימון לטווח קצר שהיה דרוש לנו לפעילות היומ-יומית ולא נותר לנו אלא להגיש בקשה על חדלות פרעון".

"ברורה לנו ההשפעה של מהלך כזה על העובדים שלנו ואנחנו מצטערים על כך מאוד. אפילו בשבועות האחרונים, שהיו קשים, עשינו את מירב המאמצים להבטיח פעילות יציבה של החברה. אנחנו מתנצלים בפני כל הנוסעים שלנו שעכשיו לא יכולים לבצע את הטיסות שלהם כמתוכנן".

לדבריו, "למצב הנוכחי גרמו אירועים בלתי צפויים, כגון עליות מסיביות במחירי הדלקים בקיץ שעבר והיחלשותו של האירו במקביל לדולר האמריקני, עיכובים ניכרים במטוסים ומספר גבוה של אירועי תחזוקה".

מנכ"ל החברה הודיע לנוסעים שהזמינו חבילות לפנות לסוכני הנסיעות שלהם כדי שיסייעו להם לקבל את כספם חזרה או הסדר אחר שיאפשר להם לטוס ליעדם. באשר לאלה שביצעו הזמנות ישירות דרך החברה מסר בלגה, כי לצערו אין לו כל פתרונות עבורם ובעצם הם נותרו ללא כספם.

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום