רב העיר: 'ראש העיר חצוף'; קובי: 'מינוי של דרעי המושחת'

רבה של טבריה הגר"מ בוחבוט תקף: "ראש העיר רוצה לחלן את העיר, חצוף ומחוצף" • רון קובי הגיב במתקפה משלו: "כולו מינוי פוליטי של דרעי המושחת שבונה את מפלגתו על כפיה חרדית"

חדשות בארץ 31.1.2019 | 12:27

דוד כהן, פלאש 90

רבה של טבריה הגאון רבי משה צבי בוחבוט יצא אמש (רביעי) במתקפה חריפה נגד ראש העיר רון קובי והתבטא כי מדובר בחצוף מחוצף.

במהלך אזכרה לאחת מתושבות העיר יצא הגר"מ במתקפה נגד ראש העיר ואמר: "בא אחד מתל אביב, נהיה ראש עיר, אפילו אישתו ובניו לא גרים פה, רוצה לחלל לנו את העיר הזאת, וכולם - כמו שפנים - יושבים בשקט, הוא רוצה שטבריה תהיה בירת הבלויים של צפון המדינה, חצוף ומחוצף. 

"יש על ידו חנפנים שלא מעזים לדבר, מה אתם חושבים שהוא שריף של העיר? זו עיר חוק", הוסיף רבה של טבריה. 

"חצוף!, מה הוא חושב שהוא נלחם נגד הרבנים? הוא נלחם בריבונו של עולם, הוא אמר ששבת היא לא שלנו, קיבלנו אותה בהר סיני. הוא רוצה לעשות את טבריה בירת הבלויים". לדבריו: "אני שומע פקידים בעירייה שמפחדים לדבר. פחדנים, מוגי לב".

בשלב זה פרצה מיני מהומה באירוע והגר"מ הודיע: "מי שלא רוצה לשמוע אותי שיצא, מה אנחנו דורשים את כבוד עצמינו?". 

בתגובה, פרסם ראש העיר הודעה קשה נגד רב העיר בה האשים כי מדובר במינוי פוליטי של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

קובי כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "כולו מינוי פוליטי של אריה דרעי המושחת, מעז להגיע לאזכרה בבית של משפחה מכובדת בטבריה ולנאום נאום הסתה פוליטי נגד ראש העיר ונגד עובדי העיר ותושביה החילוניים של העיר משל היה רב של חצי עיר באירן בלבד".

לדבריו: "העיר טבריה היא עיר של כולם, גם של חילונים וגם של דתיים, אנחנו לא ניתן לכפייה הזו לשלוט פה במרחב הציבורי".

ראש העיר המשיך בדבריו הקשים: "זו בדיוק הסיבה מדוע הציבור בטבריה לא מכבד וכנראה שלא יכבד רב עיר שהונחת פה מבני ברק על ידי אריה דרעי המושחת ולהקתו, גם הבוחרים של ש"ס לא יצביעו יותר לאריה דרעי ומפלגתו, מפלגה שכוחה דעך והיא לא תעבור יותר את אחוז החסימה".

"אריה דרעי המושחת בונה את מפלגתו על כפיה חרדית" המשיך קובי במתקפתו החריפה: "על הנצחת העוני ועל ציבור כנוע וכן גם על קולות של ערבים רבים מהכפרים שבוחרים בו כי המפלגות שלהם סוטות מהמסלול".

בסיום דבריו הוסיף: " טבריה עמוקה מכולם וממנה עתידים להיגאל, בשם השם נעשה ונצליח: אריה דרעי הביתה! מדינת ישראל נגד כפייה דתית וחרדית, חיה ותן לחיות".

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום