בשל תקלה בקטר: הופסקה תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים

מדובר על תקלה בקטר חשמלי שלא היה בשירות ולא הסיע רכבת נוסעים ● רכבת ישראל: "בבדיקות של אחד מהקטרים החשמליים באזור צומת דניאל, התפרק רכיב של הפנטוגרף. הוזמנו היסעים לתחנת ירושלים ונתב"ג"

רכב ותחבורה 30.1.2019 | 13:31

דוברות רכבת ישראל

בשל התקלה באחד הקטרים החשמליים בסמוך לצומת דניאל הופסקה תנועת הרכבות בקו נתב"ג-ירושלים נבון, עד להודעה חדשה - כך הודיעה היום (ד') רכבת ישראל. מדובר על תקלה בקטר שלא היה בשירות ולא הסיע רכבת נוסעים.

"בבדיקות של אחד מהקטרים החשמליים באזור צומת דניאל, התפרק רכיב של הפנטוגרף. הוזמנו היסעים לתחנת ירושלים ונתב"ג", נכתב בהודעה.

עוד נמסר מהרכבת כי "הצוותים הטכניים של רכבת ישראל ובומברדייה מטפלים בעת זו בקטר החשמלי. לצורך כך נותקה הרשת החשמלית, והקטר ייגרר ללוד. זמן מוערך לסיום הטיפול וחזרה לשגרה - כשעתיים". 

יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, מסר בתגובה לסגירת קו הרכבת לירושלים: "לאורך כל הקדנציה התרעתי בדיוני המעקב בוועדת הכלכלה כי על אף שמדובר בפרויקט אדיר מבחינת העלויות וחשוב מבחינה לאומית, הוא מנוהל בצורה מחפירה וכושלת. הכישלון רשום אך ורק על שמו של מי שמיהר לגזור את הסרט וידע שהקו עדיין לא מוכן לשימוש - שר התחבורה ישראל כ"ץ. אני קורא לאזרחי ישראל ליום תענית ותפילה למען הרכבת, כי כנראה זה הדבר היחיד שיעזור". 

גלובס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום