זרקת זבל ליד הפח בת"א? הקנס בדרך

בתל אביב אין מספיק פחים ברחובות והתושבים בתגובה מניחים את שקיות הזבל בסמוך להם, אבל את העירייה זה לא מעניין: תושבת סיפרה שקיבלה דוח בדיוק על הדבר הזה. העירייה: "רואים חשיבות בשמירה על הניקיון"

חדשות בארץ 28.1.2019 | 20:39

אילוסטרציה | נתי שוחט, פלאש 90

עיריית תל אביב דואגת לטיפוח הרחובות ולמראה של העיר, אבל לפעמים זה עשוי לבוא על חשבון התושבים. בשנה האחרונה שמו לב תושבי העיר כי אין מספיק פחי אשפה בשביל לזרוק את הזבל הביתי וכתוצאה מכך הם משליכים את שקיות הזבל ליד הפח. אלא שמתברר שהתופעה לא מוצאת חן בעיני העירייה, ופקחים שלחו לתושבים אלה קנסות.

הפקחים מגיעים למקום, מחטטים בזבל ומחפשים אחר ראיות שיקשרו את הזבל למען שלו. הראיה יכולה להיות מעטפה של מכתב עם שם הדייר או אריזה של חבילה שהגיעה עם השם.

תושבת תל אביב, שקיבלה דוח על "אי שמירת הסדר והניקיון" בעיר סיפרה למהדורה ראשונה: "קיבלתי מכתב ממשרד עורכי דין על כך שהיות שלא שילמתי דוחות והתריעו בפניי על כך אני חייבת יותר מ-500 שקלים לעיריית תל אביב. נכנסתי לאתר של העירייה ובדקתי על מה הדוח והתברר לי שזה על השלכת אשפה".

מהעירייה נמסר בתגובה: "מבדיקתנו עולה כי לא נפל כל דופי בהתנהלות העירייה. הדוח נשלח בדואר רשום ומאחר שהוא לא שולם זה עבר להמשך אכיפה. העירייה רואה חשיבות רבה בשמירה על ניקיון המרחב הציבורי".

mako

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום