בשורה לצרכן החרדי: 'אושר עד' פותחת סניף ראשון בלייקווד

בסימן התרחבות: 'אושר עד' פותחת את הסניף ה-20 שלה בהשקעת ענק • מה תוכלו למצוא בסופר והיכן הוא ממוקם • אלו טכנולוגיות חדישות נראה שם, ומה הצעד הבא של רשת הקמעונאות החרדית? • אושר עד: "לא מפסיקים לרגע לתכנן"

כלכלי 27.1.2019 | 17:05

הסניף החדש של אושר עד בניו ג'רזי | צילום: אושר עד

רשת הקמעונאות החרדית "אושר עד", פתחה השבוע סניף חדש מעבר לים. מדובר בחנות קמעונאית ענקית שממוקמת בלייקווד שבניו ג'רזי, ונפתחה בהשקעתם של בעלי הרשת אריה בוים, אברהם משה מרגלית ויהודה לניאדו, יחד עם איש העסקים דיוויד וויס.

הסניף החדש מעסיק כ-170 עובדים ושטחו עומד על למעלה מ-7000 מ"ר. בכך הוא נהיה למעשה לחנות הקמעונאית הכשרה ביותר בארה"ב. מתכנני החנות השקיעו זמן רב על מנת להפוך את הסניף החדש לפופולרי ולשימושי על ידי תושבי לייקווד החרדים.

אחד החידושים בסניף החדש, היא הטכנולוגיה של 'סופרסמארט', המאפשרת לצרכן עצמו לרכוש את המוצרים דרך אפליקציה, וחוסכת עמידה בתור הארוך בדרך לקופאית. הדבר מקצר את הליך הקניה באופן משמעותי ומשנה את דפוסי הקניה, שכן הוא חוסך כאמור את שלב ה"לחכות בתור" המייגע.

הסניף של 'אושר עד' הפועלת תחת המותג 'בינגו', הוא הסניף השני שפותחת הרשת בחו"ל, כאשר הראשון נפתח כבר לפני שנתיים בניו יורק בהשקעה של מיליוני דולרים. גם הסניף בניו יורק שבר לא פעם את מחירי השוק, בין היתר כאשר לצד הפירות והירקות החלו להימכר שם שטריימלאך במחירי רצפה.

 

לייקוד עצמה היא כידוע אחד הריכוזים החרדיים הגדולים ביותר מעבר לים. מלבד ישיבת לייקווד הענקית שנחשבת לאחד משני מרכזי התורה הגדולים ביותר בעולם (לצד ישיבת 'מיר') ישנם בעיר עוד מוסדות תורה רבים, כאשר בסך הכל יש כ-20 אלף בתי אב חרדים בעיר.

רשת 'אושר עד' קיימת מזה כעשור, והיא הוקמה ע"י היזמים אריה בוים, אברהם משה מרגלית ויהודה לניאדו. כיום מדובר ברשת המזון הרביעית בגודלה בישראל, וכאמור כבר לפני שנתיים היא פתחה סניף מעבר לים. השלב הבא של הרשת הוא סניף נוסף במונסי בניו יורק, המאופיינת גם היא בריכוז חרדים גבוה.

כזכור, לאחרונה נבחרו מייסדי 'אושר עד' להיכלל ברשימת 'המשפיעים' של 'ביזנעס', זאת עקב המהפכה הצרכנית שמביאה הרשת, המתאפיינת בסניפי ענק ונוהגת לשבור מחירי שוק במגוון תחומים. הרשת עצמה גרמה לשינוי דפוסי הקניה בבתי אב רבים המשתייכים לציבור החרדי בארץ ובחו"ל.

בעקבות ההודעה על הסניף החדש, נמסר מרשת 'אושר עד': "אנחנו שמחים ומתרגשים לפתוח השבוע את החנות היהודית הגדולה בארה"ב ולהיות דוגמא לרשת ישראלית קמעונאית שפותחת סניפים מעבר לים. אנחנו לא מפסיקים לרגע לתכנן ולחשוב על סניפים נוספים באזורים בהם יש ריכוז יהודי גבוה ונמשיך לעשות הכל כדי להעניק ללקוחותינו חווית חיסכון נוחה ומשתלמת".

ביזנעס

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום