דרעי, ליצמן וגפני מסרבים לגנות את ליברמן

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, יו"ר 'דגל התורה' ח"כ משה גפני ויו"ר 'אגודת ישראל' סגן השר יעקב ליצמן מסרבים עד כה לגנות את קמפיין השנאה של יו"ר 'ישראל ביתנו' איווט ליברמן

פוליטי 20.1.2019 | 18:20

יעקב כהן

יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן פתח היום (ראשון) את קמפיין הבחירות שלו, וכמו תמיד, השתלח בציבור החרדי, כשסיסמת הבחירות שלו "ליברמן לא דופק חשבון לחרדים", לצד הסיסמה: "ליברמן לא דופק חשבון לחמאס" ו"ליברמן לא דופק חשבון לטיבי". 

בקמפיין הבחירות שלו, החרדים ממוקמים בין ארגון הטרור חמאס מרצועת עזה, ארגון שעסוק בלרצוח אזרחים חפים מפשע, לבין חבר הכנסת הערבי אחמד טיבי. 

שעות ארוכות עברו מאז נחשף קמפיין הבחירות המכוער של ליברמן, אך ראשי המפלגות החרדיות ממלאים את פיהם מים ומסרבים לגנות את מי שהיה עד לפני מספר חודשים שותף של 'דגל התורה' וש"ס בבחירת ראש עיריית ירושלים משה ליאון.

"כיכר השבת" פנה ללשכות השר אריה דרעי, ח"כ משה גפני וסגן השר יעקב ליצמן. כולם סרבו להתייחס או לגנות את הקמפיין המכוער שפוגע בציבור החרדי. 

בתוך כך, העיתונאי יאיר שרקי מחברת החדשות דיווח כי מקור במפלגות החרדיות סיפר שבשבוע שעבר גורם מטעם ליברמן עדכן בכיר ביהדות התורה על הקמפיין הצפוי: "רק תעלול בחירות, אחרי הבחירות נשב ביחד ויהיה בסדר". 

דרעי, ליצמן וגפני שותקים. ( צילום: תומר נויברג / Flash90)

כיכר השבת

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום