היועמ"ש ייפגש עם פרקליטי נתניהו לדיון בבקשתם לדחות את ההחלטה

לשכת היועמ"ש פרסמה מכתב מענה לבקשת פרקליטי נתניהו להימנע מקבלת החלטה בעניינו לפני הבחירות. במכתב הובהר כי תהליך העבודה על תיקי החקירה שהחל טרם ההחלטה על הקדמת הבחירות, נמשך כסדרו ומתנהל כמתוכנן. מנדלבליט הסכים להיפגש עם באי כוחו של נתניהו

פוליטי 17.1.2019 | 19:35

מרים אלסטר, פלאש 90

לשכת היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט הגיבה הערב (חמישי) לבקשת פרקליטיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעניין בקשתו להימנע מקבלת החלטה בעניינו לפני הבחירות. במכתב הובהר כי תהליך העבודה על תיקי החקירה הנוגעים לראש הממשלה, שהחל טרם ההחלטה על הקדמת הבחירות, נמשך כסדרו ומתנהל כמתוכנן. מנדלבליט הסכים להיפגש בשבוע הבא עם באי כוחו של נתניהו בעניין זה.

במענה לפרקליטו של נתניהו, עו"ד נבות תל-צור, שהגיש את מכתב הבקשה ביום שני האחרון, נכתב כי "אשר לסוגיית מועד פרסום החלטת היועץ המשפטי לממשלה, נבהיר כי הליך בחינת חומר הראיות בתיקי החקירה בהם נחקר ראש הממשלה כחשוד הוא הליך מקצועי, המנוהל בהתאם לדרכי העבודה המקובלות ביחס לתיקים אחרים המגיעים להכרעת היועץ המשפטי לממשלה. הליך העבודה על התיקים מתקיים באופן ענייני וסדור, תוך מאמץ לסיים את העבודה בהקדם האפשרי, הכול כפי שתוכנן מראש, טרם ההודעה על הקדמת הבחירות".

וואלה

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום