דיווח: ההחלטה הגורלית של מנדלבליט – עד סגירת הרשימות לכנסת

בחירות משפטיות: דיווח כי היועמ"ש ובכירי הפרקליטות פועלים על מנת לקבל החלטה באשר להגשת כתב אישום נגד נתניהו בהקדם, רחוק ככל הניתן מתאריך הבחירות. היעד המסתמן: יום לפני המועד האחרון של הגשת הרשימות

פוליטי 10.1.2019 | 17:09

מרק ישראל סלם

בצל הדיווח על הערכתו של נתניהו לפיה היועמ"ש יורה להגיש נגדו כתב אישום עוד לפני הבחירות חושף העיתונאי אבישי גרינצייג באתר 'מעריב' כי היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט ואנשיו, יחד עם בכירי פרקליטות המדינה, עובדים במאומץ על ניתוח תיקי האלפים של ראש הממשלה בנימין נתניהו על מנת לקבל החלטה באשר להגשת כתב אישום נגדו בהקדם.

בדיווח מובאים דברים של בכיר בפרקליטות שאומר כי קיים כבר תאריך צפוי להחלטה על השימוע: 20 לפברואר. "התאריך אמנם לא מחויב ועשוי להשתנות, אך היעד הוא בהחלט להספיק הכל עד לתאריך זה", כך בדיווח.

גרינצייג מציין ש"המועד האחרון להגשת הרשימות לכנסת הוא ה-21 לפברואר. נראה אם כן, שהיועץ המשפטי לממשלה ופרקליט המדינה מעוניינים לאפשר למפלגות השונות ולמתמודדים השונים לדעת את מצבו המשפטי של נתניהו על בוריו עוד לפני סגירת הרשימות. זאת, על מנת לאפשר למועמדים לקבל החלטה מושכלת על התמודדתם, כשכל הקלפים כבר ידועים לכולם".

עוד דווח כי גם במערכת הפוליטית פנו ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה לקבל את ההחלטה עד לתאריך זה, כדי שהשפעתה על מערכת הבחירות תצומצם למינימום האפשרי.

חדשות JDN

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום