פרסום ראשון: הפגישה החשאית של ליצמן עם נכדו של מרן שר התורה

בצל הדיונים על המשך שיתוף הפעולה בין 'דגל' ל'אגודה' - ל'בחדרי חרדים' נודע כי המגעים בין המפלגות נמשכים • סגן השר יעקב ליצמן נועד ב"ארבע עיניים" בסוף השבוע האחרון עם נכדו ומקורבו של מרן שר התורה ר' יעקב קנייבסקי • במוקד הדיונים: איזו סיעה תזכה למקום השביעי?

חרדים 6.1.2019 | 22:22

באדיבות המצלם

פרסום ראשון: בצל הדיונים על המשך שיתוף הפעולה בין מפלגת 'דגל התורה' ל'אגודת ישראל' במסגרת סיעת 'יהדות התורה', ל'בחדרי חרדים' נודע כי המגעים בין המפלגות נמשכים וכי סגן השר יעקב ליצמן נועד בסוף השבוע האחרון בחשאי עם נכדו ומקורבו של שר התורה ר' יעקב קנייבסקי.

עוד נודע ל'בחדרי חרדים' כי השניים נועדו ביום שישי החולף בבית פרטי בירושלים, כאשר גם הצוות ומקורבי הצדדים לא ידעו על קיום המפגש שנמשך כשעה בארבע עיניים.

המפגש מגיע כהמשך לשיחות המו"מ על המשך השותפות בין דגל התורה לאגודת ישראל לקראת הבחירות לכנסת ה-21, זאת כששני הצדדים הגיעו להבנות ראשוניות כי החלוקה תשתנה לחלוקה שוויונית.

כפי שדווח בהרחבה ב'בחדרי חרדים', השיחות מתנהלות בימים האחרונים בשני מישורים: כאשר את הצד הפוליטי מנהלים סגה"ש ליצמן מול יו"ר וועדת הכספים גפני, ואת הצד הפרקטי מנהלים מזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט מול חה"כ אורי מקלב.

כעת הדיונים הם סביב החלוקה וסביב אופן החלוקה, כאשר רוב הדיונים עוסקים בשאלה של המקום השביעי וקיום החלוקה באם המפלגה המאוחדת תקבל מספר אי זוגי של מנדטים.

'בחדרי חרדים' פנה לשני הצדדים שסירבו להתייחס לעצם קיום הפגישה או לתוכן המפגש.

בתוך כך, וועדת השמונה של אגודת ישראל תתכנס ביום שלישי השבוע לדון בהיערכות לבחירות לכנסת, במרכזו ידונו בהמשך השיתוף פעולה עם דגל התורה.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום