מבזקים

פלאפון השלימה המהלך לייצוב הרשת ומשפרת הפיצוי ללקוחות

רן גוראון מנכ"ל פלאפון הכריז על ההטבות: גלישה ללא הגבלה בישראל, חבילת גלישה לנוסעים לחו"ל, ו-100 שקלים לרכישת מכשירים ואביזרים ברשת חנויות פלאפון

תקשורת23.9.2018 | 16:12

פלאש 90

חברת פלאפון הכריזה היום (א') על ייצוב הרשת שלה לאחר שהשלימה העברת כל הלקוחות למתג הישן וזאת לאחר שמתג חדש תקול שניסתה להכניס לטובת שדרוג הרשת, שיבש את תקינות הרשת. היום הודיעה החברה כי לאחר השיבושים שחלו ברשת פלאפון, סיכם המנכ"ל רן גוראון את האירוע, עם הכרזה על חזרה לשגרה ויציבות ברשת, העברת כלל הלקוחות למערכת הקודמת והכרזה על מגוון הטבות שיוצעו ללקוחות החברה.

לדברי החברה היא תעניק ללקוחותיה אפשרות בחירה בין 3 הטבות שונות וללא עלות. הלקוחות יוכלו לבחור את אחת מההטבות באתר או באפליקציית החברה: גלישה ללא הגבלה בישראל, חבילת גלישה בחו"ל בנפח של 2 ג'יגה, או 100 שקלים לרכישה ברשת חנויות פלאפון ללא התניות, כולל כפל מבצעים, כולל כפל הטבות.

החברה הביעה צער על התקלה ואמרה "אנו מודים ללקוחותינו על האמון והתמיכה במהלך האירועים האחרונים ועבורם נמשיך לקדם, לחדש ולשדרג את תשתיות ומערכי החברה ולהיות חברת הסלולר הטובה, המהירה והבטוחה בישראל. אנו מבקשים להדגיש כי באירוע הנוכחי פעלה החברה על מנת לשדרג את הרשת, אך לצערנו נגרמה פגיעה בחוויית השרות בקרב חלק מהלקוחות ועל כך אנו מתנצלים. הלקוחות תמיד נמצאים בראש סדר העדיפויות לכן אנו מעניקים הטבה משמעותית והולמת לבחירתם" מסר רן גוראון מנכ"ל פלאפון.

תוקף ההטבה: לקוחות החברה יוכלו החל מהבוקר ועד ל- 2.10.18 להירשם באתר ובאפליקציה לקבלת ההטבה. לקוחות ללא גישה לאינטרנט יוכלו להצטרף במוקד הטלפוני. החברה תעדכן אודות ההטבות בשליחת מסרונים אישיים, דואר אלקטרוני, פרסום ברשתות החברתיות, בהפעלת IVR ובערוצים נוספים העומדים לרשותה.

שובר הרכישה ברשת חנויות פלאפון ניתן למימוש החל מה- 3.10.18 (זאת על מנת להיערך עם מלאים בכל החנויות והדוכנים). השובר מאפשר ללקוחות ליהנות ממגוון פריטים רחב במחיר של עד 100 שקל, ללא תשלום. לדוגמא: כיסויים, מטען לרכב, מטען לבית/משרד, מעמד לרכב, מגן מסך, סוללה נטענת, אוזניות, רמקולים ועוד. ההטבות בתוקף עד ה-31 באוקטובר. 

התקלה בפלאפון שהשתרעה על פני מספר אירועים, חייבה את החברה לבצע מהלך של ביטול השדרוג והחזרת כל הלקוחות למתג המקורי. החברה לא רצתה לקחת סיכון מיותר ולנסות לאתר את התקלה ואז להמשיך בשדרוג, אלא העדיפה לחזור למתג המקורי כדי לסיים את העניין ולא לקחת סיכון מיותר שעשוי להביא לתקלה חוזרת. הפיצוי שהעניקה החברה הפעם, מהווה שיפור לעומת הפיצוי שרצתה להעניק כאשר התקלה הייתה "קטנה". הפעם החברה הכריזה שהפיצוי יהיה לכלל הלקוחות ולא רק למי שנפגע.

גלובס

שתף כתבה זו