מבזקים

חברת התעופה הדייקנית ביותר: KLM עם 88% נחיתה בזמן

הדירוג נקבע לפי דוח עיכובי הטיסות של filghtstats, על פיו איחור נמדד כהגעה בטווח של 15 דקות אחרי מועד הנחיתה המקורי ● במקום הראשון בחברות הלואו קוסט: איבריה אקספרס ● ואיפה דורגה על-אל?

רכב ותחבורה7.8.2018 | 14:24

pixabay

חברת התעופה הדייקנית ביותר בחודש יולי היא KLM כך לפי דוח עיכובי הטיסות של flightstats. החברה ההולנדית נחתה בזמן ב-88% מטיסותיה. לפי בדיקת פלייטסטאס איחור נמדד כהגעה בטווח של 15 דקות אחרי המועד המקורי. את המקום השני תפסה חברת התעופה הסרי-לנקית ובמקום השלישי חברת התעופה קטאר איירוייז. במקום הרביעי דורגה חברת דלתא ש-83% מטיסותיה נחתו במועד המתוכנן.

מתוך כ-45 חברות התעופה הסדירות שנבדקו, דורגה אל-על במקום ה-28 ש-32% מטיסותיה נחתו באיחור. האיחור הממוצע באל-על עמד על 42 דקות אולם החברה יכולה להתנחם בכך שחברות מתחרות דורגו מתחתיה: מתחת לאל על נמצאות חברות תעופה כמו קתאי פסיפיק שדורגה במקום ה-36 אחרי ש-36% מטיסותיה נחתו בעיכוב. עוד במקומות הנמוכים יחסית חברות כמו אייר פראנס עם עיכובים ב-34% מטיסותיה, אייר קנדה עם נתון דומה, אייר אינדיה ש-42% מטיסותיה נחתו בעיכוב וכמוה גם אתיופיאן איירליינס.

בדירוג נפרד שנערך עבור חברות הלואו קוסט במקום הראשון כחברה הדייקנית ביותר דורגה איבריה אקספרס ש-88% מטיסותיה נחתו בזמן. איזי ג'ט דורגה בטווח הנמוך כש-37% מטיסותיה נחתו בעיכוב - נתון דומה לזה של חברת התעופה האיסלנדית ואו אייר, מתחתיהן דורגה חברת וולינג ש-41% מטיסותיה נחתו בעיכוב. בולטת בהיעדרה ריאנאייר שלא מאפשרת לחברת פלייטסטאס להכליל אותה בדירוג.

גלובס

שתף כתבה זו