רכבו של השר חיים ביטון התנגש באוטובוס, אביו נפצע קשה

רכב השרד של השר מש"ס היה מעורב בתאונת דרכים בשדרות גולדה מאיר בבירה | אביו של השר נפצע באורח קשה, אמו במצב בינוני. השר לא שהה ברכב בעת התאונה: "ישב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה"

אבי גדלוביץ' | חדשות בארץ 27.4.2024 | 22:08

זירת התאונה | צילום: דוברות מד"א

אביו של השר חיים ביטון מש"ס נפצע הערב (מוצאי שבת) באורח קשה בתאונת דרכים בירושלים. התאונה התרחשה בעת שהאב נסע ברכב השר - שלא שהה במכונית השרד במהלך התאונה. גם אמו של השר נפצעה באורח בינוני. מצבו של הנהג מוגדר קל.

התאונה התרחשה מעט אחרי שעה 21:00. לפי מד"א, התקבל דיווח על תאונת דרכים בין אוטובוס  ריק מנוסעים לרכב פרטי בשדרות גולדה מאיר פינת אברהם רקנאטי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של הארגון העניקו  טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר בן 82 במצב קשה, עם חבלת ראש. 

 

זירת התאונה צילום: לפי סעיף 27א

פראמדיק מד"א נדב טייב סיפר: "נהג הרכב ישב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלת ראש קשה. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים כשמצבו קשה."

התאונה מתרחשת לאחר שביום שישי היה מעורב גם השר איתמר בן גביר בתאונת דרכים, במהלכה התהפך רכבו סמוך לזירת הפיגוע ברמלה.  בן גביר נפצע באורח קל עד בינוני ועדיין מאושפז בבית החולים.

 

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום