בן כספית למגיש החרדי: "אתה גם טיפש וגם חצוף"

איש התקשורת יעקב גרודקה קרא לחרדים לתת גט כריתות לשר בני גנץ שהפנה את עורפו למגזר בהיותו כעת המוביל את חוק הגיוס הדורסני שמונח על הכף

קובי עוזיאלי | תקשורת 24.3.2024 | 23:00

בן כספית | צילום: פלאש 90

סוער הערב (ראשון) ברשת X (טוויטר לשעבר) בעקבות ציוץ שפרסם מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול ברמה', יעקב גרודקה נגד השר בני גנץ.

"הציבור החרדי חייב לתת לגנץ גט כריתות לעולם. האיש שגם בזמן המלחמה הוביל ומוביל את שיח השנאה נגד החרדים, מקומו מחוץ למחנה החרדי. סוגיית הגיוס היא סוגיה מורכבת ורגישה, ואם גנץ מנהל אותה בתקשורת - הווי אומר שהכל אצלו אינטרס פוליטי רקוב ולא טובת צה״ל וביטחון ישראל". כך כתב גרודקה על רקע דבריו של גנץ הערב שמסבכים עוד יותר את נושא חוק הגיוס.

יעקב גרודקה | צילום: קול ברמה

גנץ פרסם מוקדם יותר הערב "חוק הגיוס כפי שמגבשת הממשלה, הוא כשל ערכי חמור שיביא לקרע עמוק בתוכנו. חבריי ואני לא נוכל להיות חברים בממשלת החירום אם חקיקה כזו תעבור בכנסת ותיכנס לספר החוקים של מדינת  ישראל".

עיתונאי 'מעריב' ומגיש 'ערוץ 12' ורדיו 103FM, בן כספית, הגיב לו וכתב: "למזלנו יש לנו אותך, כדי לפעול למען ״טובת צה״ל ובטחון ישראל״. אה, וגנץ לא שייך למחנה החרדי. הוא במחנה אחר. אם היה שייך למחנה החרדי, לא היה משרת 40 שנה על מדים. אתה גם טיפש וגם חצוף". כך כספית בסגנונו הלא מפתיע.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום