פורים החל – ובעוד שעות ספורות כח הנס הפלאי שלו שיושיע אלפי ממתינים לשידוך – שיעמדו השנה מתחת לחופה!

תזכרו את השעות הללו, שעות של ליל פורים שיעצבו במהירות את עולם השידוכים החרדי: מי עובר אוטוטו לעמודת המאורסים בעיתון השנה עם ישועה פלאית ומיוחדת, מי יזכה לישועה ולנס פרטי, ומי חלילה – אולי ימתין לסבב הבא, לפורים הבא

בשיתוף רינה של תורה | חרדים | תוכן שיווקי 23.3.2024 | 18:56

המעמד המיוחד | צילום: רינה של תורה 

בלי הסברים, בלי הבנה זה פשוט עובד. תוקפו של נס והסגולה הניסית של רינה של תורה - זה השיח המדובר ביותר בהיכלי הישיבות ובסמינרים בכל רחבי העולם היהודי, מי נכנס ל'רשימה' הלילה! לילה שאלפי מאורסים וזוגות צעירים חבים לו את בשורת הישועה שלהם. עכשיו שעות בודדות לפני, השיח הזה משותף לרבבות הורים שמצטרפים ועושים את ההשתדלות הנכונה ביותר לניושאי ילדיהם, כפי שאמר באופן פלאי מרן רבי חיים קנייבסקי זצ"ל על הסגולה הזו.

ואכן, רבים מראשי הישיבות וכן מנהלי הסמינרים הפנו את המוני התלמידים והתלמידות להזכיר את שמם במעמד הישועה עליו נאמר 'כל אשר תאמר יינתן לה', לזכות ולראות ניסים בעיניים. וזה פשוט עובד!

ניסים – אוהו ניסים, שרשרת של ניסים פלאית שלא מותירה מקום לספק. ומי שהיה שם ב'לדרמן' שמעמד הזה, לא מתפלא מדוע. קהל האלפים והבכייה אדירה, התפילה קורעת לב של גדולי ישראל, הזכרת השמות בבכייה אדירה ובתחנונים של י"ג מידות וסדר הסגולה, ולאחריה ריקודי שמחה, והניסים? אלו הפכו לגלויים באופן בור וניכר לכל

מידי יום מחייכים במשרדי רינה של תורה כאשר עוד מודעת מאורסים ועוד אחת נמחקת מטבלת השמות, לפעמים ששה ביום אחד!! כשכולם – הוזכר שמם במעמד הגדול ובסדר הסגולה של ליל פורים, והישועה לא בוששה מלבוא.

מי שעומד בראש המעמד הוא הגאון הצדיק הפלאי רבי 'מיילך בידרמן' שליט"א  שמכין את הציבור בקטעי התעוררות ופשוט גורר את הקהל לבכייה אדירה מכל הלב כשליח ציבור. יחד איתו ראש הישיבה הגאון רבי שרגא שטיינמן שליט"א שבטהרת לב שופך תפילה ומזכיר כל שם ושם עם בקשתו האישית, והגאון הצדיק רבי בנימין פינקל שליט"א עמוד התפילה, כאשר התפילה נעשית באופן מפורט עבור כל שם ובקשתו לישועה.

ב'רינה של תורה' נערכים לקליטת אלפי השמות, כשהם מציינים שוב בלי פרשנות ובלי הסבר אך מציאות פשוטה: ניסים שרואים בעיניים כאשר אלפי (!) מאורסים זכו כבר לעמוד תחת החופה לימים של אושר, בזכות הלילה ההוא.

זה יהיה הלילה שלך. החלטה של רגע – לנס אישי מלא אושר!

לסגולה הנדירה לזיווגים לחצו כאן>>>

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום