פרופסורית אורתודוקסית נאלצה לעזוב אוניברסיטה אנטישמית

פרופסורית למוזיקה שומרת תורה ומצוות עזבה את אוניברסיטת ראטגרס בניו ג'רזי לאחר שסטודנטים אנטישמים צעקו "היטלר היה אוהב אתכם" לעבר סטודנטים יהודים

יענקי פרבר | חדשות בעולם 5.5.2024 | 23:52

סטודנטים, אילוסטרציה | צילום: שאטרסטוק

פרופסורית אורתודוקסית תקפה את הנהלת אוניברסיטת ראטגרס ראטגרס במדינת ניו ג'רזי על כך שהקמפוס הפך למוקד של שנאה נגד ישראל, וטענה במכתב חריף שהיא לא יכולה לעשות שום עבודה כי "כל מה שאני עושה זה להתעמת עם אנטישמיות".

רבקה סייפס, פרופסורית למוזיקה, אמרה שהיא דיווחה על התקריות האנטישמיות לאוניברסיטה, היא סיפרה ל'ניו יורק פוסט' על "האקלים הרעיל" שמנע ממנה לפרסם כתיבה אקדמית, היא ציינה שהיא מוצאת את עצמה מקדישה את כל זמנה לתמיכה ב"סטודנטים, חברי צוות וחברי סגל שנמצאים במצוקה".

על פי הדיווח מפגינים תומכי טרור צעקו "היטלר היה אוהב אתכם" לעבר תלמידים יהודים. הם שרו שירי אינתיפאדה ולעגו ליהודים.

הפרופסורית עזבה את ראטגרס ועברה לישיבה יוניברסיטי שם היא תהיה תלמד במגמת מוזיקה.

"במהלך השנה הזאת התקשיתי לנשום. איבדתי את הטעם לעבודה שלי, השמחה שהרגשתי בעבר בעבודה בראטגרס נעלמה", כתבה סייפס. היא גם מתחה ביקורת על האוניברסיטה על כך שהסכימה לדרישות רבות של מארגני האוהלים האנטי-ישראלים, שלדבריה "החזיקו את האוניברסיטה כבת ערובה כל השנה".

"הם התנכלו ליהודים והפחידו אותם. הם הפיצו שנאה, כולל עלילות דם אנטישמיות מגעילות", כתבה.

היא טענה שהיא יחד עם קבוצת מנהלים והצוות של הפקולטה היהודית, ניסו לעבוד בשיתוף פעולה עם המינהל כדי לשפר את החיים היהודיים בקמפוס, אך כעת היא מרגישה שהגישה הזו הייתה מוטעית.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום