טיפשים בכבישים: מצעד העבריינים השבועי

תושב קריית מוצקין בן 27 נתפס במהירות 203 קמ"ש. נהג תושב כרמיאל בן 46 נתפס במהלך פעילות אכיפת משקל של משאיות כשהמשאית שלו עמוסה ב 66.2% מעל המותר

רוני נאק | רכב ותחבורה 5.5.2024 | 12:12

נתפס על 203 קמ"ש | צילום: דוברות המשטרה

בשבוע שעבר היינו צריכים לחכות ליום שלישי כדי לספר לכם על מעללי העבריינים שבכבישי ישראל. למרבה הצער, כלל לא הופתענו והיו הרבה כאלה. אבל לפחות אמרנו לעצמנו שזה שבוע קצר אז יהיו פחות עבריינים. אז אמרנו.

למרות שהשבוע שעבר היה קצר, היה נדמה לנו שהנהגים העבריינים מנסים להגיע לספר השיאים עם כל השטויות שהם עשו על הכביש, אולי הם מנסים לפצות על מספר ימי העבודה הקטן בשבוע הקצר ולתת לנו יותר סיפורים מבהילים.

נתחיל בתושב קריית מוצקין בן 27 שכבר יום אחד אחרי החג נכנס למכונית שלו ואז (תחזיקו חזק) נסע ליד מחלף כברי במהירות 203 קמ"ש. המהירות המותרת בקטע הכביש הזה? 90 קמ"ש. לאן הוא מיהר? לא יודעים. הנהג שלנו נחקר ונשלח למעצר בית והתביעה המשטרתית תגיש נגדו כתב אישום. רישיון הנהיגה שלו נפסל ל-30 ימים. 

כעת נעבור לשיאן של הפסילות: בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה ביצעו פעולות אכיפה בכפר קאסם ועל הדרך הם תפסו את תושב המקום כשהוא נוהג ברכב שלו למרות שהוא פסול לנהיגה בפעם החמישית על ידי בית משפט. הנהג נעצר ונכלא וכתב אישום יוגש נגדו. הרכב שלו? אמר לו יפה שלום לחודש.

אין מצעד שלם ללא מתמודדים במשקל כבד: בשבוע שעבר נתפס נהג תושב כרמיאל בן 46 במהלך פעילות אכיפת משקל של משאיות כשהמשאית שלו עמוסה ב-66.2% מעל המותר. מה זה אומר? זה אומר שאם הוא יצטרך לבלום הוא עלול לעשות מהרכב שלידו שטיח. זה כל כך מסוכן שאין לנו מה לומר מעבר. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר, הרישיון שלו נפסל ל-30 ימים והמשאית הושבתה לחודש

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום