"איפה המכשיר שלי" בעוד שלושה ימים זה קורה

הרשת של Google 'איפה המכשיר שלי' תושק בעוד שלושה ימים. כך זה יעבוד בכל מכשירי האנדרואיד שלכם המקושרים לחשבון המייל

קובי עוזיאלי | טכנולוגיה 5.5.2024 | 07:30

אילוסטרציה | צילום: unsplash

כיום אפשר להשתמש בשירות 'איפה המכשיר שלי' כדי לאתר מכשירים כשהם מחוברים לאינטרנט. עם הרשת החדשה של שירות 'איפה המכשיר שלי', תהיה לכם אפשרות לאתר את המכשיר גם כשוא במצב אופליין. ניתן גם לאתר אביזרים תואמים להתאמה מהירה כשהם מנותקים מהמכשיר. הפריטים האלה כוללים אוזניות תואמות, וגם מכשירי מעקב שאפשר לחבר לארנק, למפתחות או לאופניים.

כדי לאתר את הפריטים כשהם במצב אופליין, שירות 'איפה המכשיר שלי' משתמש ברשת של יותר ממיליארד מכשירים בקהילת Android ומאחסן את המיקומים האחרונים של המכשירים.

איך זה עובד?

במכשירים שמחוברים לרשת נעשה שימוש ב-Bluetooth כדי לחפש פריטים בקרבת מקום. אם מכשירים אחרים יאתרו את הפריטים שלכם, המיקומים שבהם הפריטים אותרו יישלחו באופן מאובטח אל 'איפה המכשיר שלי'. מכשירי Android שלכם יבצעו את אותה פעולה כדי לעזור לאחרים למצוא את הפריטים שלהם כשהם במצב אופליין, אם הפריטים אותרו בקרבת מקום.

‏מיקומי המכשירים שלכם יוצפנו באמצעות קוד האימות, קו ביטול הנעילה או הסיסמה של מכשירי Android שלכם. המכשירים יהיו גלויים בשירות 'איפה המכשיר שלי' רק לכם ולמי ששיתפת איתם את המכשירים. המכשירים לא יהיו גלויים ל-Google או ישמשו למטרות אחרות.

‏כשהתכונה תופעל בעוד 3 ימים, תישלח לכם התראה במכשירי Android. עד אז, ישנה אפשרות לבטל את ההצטרפות לרשת דרך שירות 'איפה המכשיר שלי' באינטרנט. הבחירה תחול על כל מכשירי Android שמקושרים אל חשבון הג'ימייל שלכם. לאחר הפעלת התכונה, תמיד אפשר לשנות את ההגדרות של כל מכשיר בנפרד בהגדרות של 'איפה המכשיר שלי' באותו מכשיר.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום