המלצר האיטלקי נותר המום: מטיילים ישראלים בישרו לו על גורלו הקשה של החטוף

עדי שפץ אכלה במסעדה בכפר סמוך לנאפולי - ונדהמה לשמוע מהמלצר על חברו הישראלי שאף הצטלם במסעדה - ירדן ביבס. עדי סיפרה למלצר על גורלו הקשה של ירדן: "חשבתי לעצמי שבטח לא שמעתי טוב, או שיש עוד מישהו עם שם דומה"

שלו שינברג | חדשות בעולם 4.5.2024 | 22:14

ילדיו של ירדן ביבס | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

במהלך טיול באיטליה, עדי שפץ הלכה לאכול במסעדה בכפר הסמוך לנאפולי. את פניה קיבל במסעדה מלצר איטלקי שסיפר על החבר הישראלי שפגש - ירדן ביבס, מבלי לדעת מה עלה בגורלו. 

"את אתמול בערב לעולם לא אשכח", כתבה עדי באינסטגרם. "קיבל את פנינו צוות מסביר פנים, ובעיקר מלצר מקסים אחד, היחיד מכל הצוות שדובר אנגלית וליווה אותנו כל הארוחה. בסוף, כשהודינו לו על ההנחיה והליווי החם, הוא שאל מאיפה אנחנו. כששמע שאנחנו מישראל, הוא סיפר בחיוך גאה שיש לו חבר ישראלי - ירדן ביבס - שישב פה במסעדה עם אשתו", כך לפי "ווינט". 

עוד סיפרה: "לרגע חשבנו שאנחנו חולמים או שלא שמענו טוב. כולנו היינו בהלם. ירדן ביבס. חשבתי לעצמי שבטח לא שמעתי טוב, או שיש עוד מישהו עם שם דומה. זה לא יכול להיות. אבל כעבור כמה דקות, המלצר שב מחויך לשולחננו עם הנייד שלו, והראה לי בגאווה תמונה של שירי ביבס יושבת פה ממש במסעדה. מה שלא הותיר מקום לספק, הוא לא יודע".

"סיפרנו לו פחות או יותר כל מה שקרה ב-7 באוקטובר, ונשארנו המומים", הוסיפה. "איך זה יכול להיות שלא כולם יודעים, הכאב מפלח את הלב ולא משאיר אוויר. התסכול עצום על העיוורון שקיים בעולם, זה לא נתפס. ועוד מדובר כאן באדם משכיל, דובר אנגלית, אז מה זה אומר על שאר האוכלוסייה? ממש כמו בשואה שלקח זמן עד שהכול נודע".

עוד כתבה: "זה לא ייאמן, זה לא יכול להיות, והעצב כל כך גדול. בבוקר המלצר כתב לנו המום שהוא לא נרגע מהחדשות הנוראות של ליל אמש. והוא אפילו לא יודע את הקצה".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום