אלמוג בוקר זועם: "המלחמה נגמרה, חזרנו לסבבים"

העיתונאי תושב זיקים בעוטף עזה זועם על המלחמה שמדשדשת לאחרונה וירי הרקטות מעזה נמשך ללא תגובה הולמת

קובי עוזיאלי | תקשורת 30.4.2024 | 14:27

אלמוג בוקר | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

היום ה-207 למלחמת חרבות ברזל, כתב 'חדשות 13' בדרום אלמוג בוקר תוקף היום (שלישי) בחריפות את הדשדוש במלחמה וחוסר התגובה להמשך ירי הרקטות לעבר יישובי הדרום.

"מבחינתי סיום המלחמה לא היה אופציה לאורך כל החודשים האחרונים, אבל המלחמה נגמרה", אומר בוקר בראיון לנועם פתחי ויותם זמרי ברדיו 'גלי ישראל'. "חזרנו לסבבים, אנחנו רואים איך לא מגיבים על ירי רקטות מרצועת עזה לשטח ישראל, במקום להקפיץ חטיבה ולהשמיד את כל מי שנמצא באזור ממנו נורתה הרקטה".

"אם זה היה נעצר לפני ארבעה ימים בגלל דיבור על עסקה לא הייתי אומר מילה, אבל אני רואה מה קורה כבר שבועות ארוכים, יום שישי לפני שבועיים וחצי קבוצה של 80 עזתים מגיעים לשטח החיץ שמוגדר כשטח השמדה - בתגובה הם מקבלים ירי באוויר להרחקה, מה מחבלי החמאס מבינים מזה?".

המגיש יותם זמרי תהה: "חומת מגן נמשכה למעלה מ-3 שנים, אתה לא כתבת שהמלחמה הזו ארוכה ותהיה בגלים?".

אלמוג בוקר הגיב: "אני לא חי בסרט שתוך שבוע תיגמר המלחמה, ברור לי שזו מלחמה ארוכה. אני כן רואה שבמשך שלושה חודשים שפעלו הגיעו להישגים יוצא דופן,  והיום כשבמובן מסוים אתה נמצא 'ביום שאחרי' ברגע שקורה אירוע התגובה חייבת להיות לא פרופורציונלית, תגובה לא מידתית - כי קרה כאן משהו ואם יוצאת רקטה אחת מאזור מיושב כולו צריך מושמד".

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום