מבצע מיוחד לתלמידי הישיבות ב'חסידים סנטר'

בעקבות הגזירות והמצב הקשה בעולם התורה 'חסידים סנטר' למען לומדיה

כתבה מקודמת | שיווק ופרסום | תוכן שיווקי 30.4.2024 | 14:51

תיבת ההגרלה | צילום: יח"צ

חג הפסח כבר מאחורינו, זכינו להתעלות יחדיו וליהנות בחיק המשפחה – ועכשיו הגיע זמן 'ויחזור לתלמודו'. בעוד שבוע קט יתמלאו שוב היכלי התורה בקול המיית הלימוד והתפילה המתוקים והממתקים כל דין, ובפרט בימים כאלו בהם זקוקים כולנו לכח התורה ולומדיה.

'חסידים סנטר' מוקירה את לומדי התורה, ומכריזה על מבצע ענק לתלמידי הישיבות השבים לתלמודם לזמן הקיץ הפורה והמוצלח בס"ד. כל הרוכשים בטרקליני חסידים סנטר בשבוע זה לקראת התחלת הזמן, ייכנסו להגרלה על כל סכום הקניה בחזרה!

ההגרלה בתוקף על כל מוצרי GB, גם על הנעלה מ'סטייל שיך', וגם על כל מגוון הענק של מוצרים ב'חסידיש' שמותאם במיוחד לבחורי ישיבות הקדושות – חולצות, גרביים, הלבשה אישית, ציציות, מגבות, גארטלעך, חגורות ועוד.

כל מי שנכח בבתי הכנסת ובתי החסידים נוכח לראות כי רבבות אלפי חסידים בחרו להיכנס שוב ושוב לטרקליני 'חסידים סנטר' בבני ברק ובירושלים, וליהנות מכל מה שיש להלבשה החסידים להציע, והכל מהמותגים המובילים, באיכות המרבית ובשירות המושלם – תחת קורת גג אחת.

מתחם טרקליני חסידים סנטר, נבנה באופן ייחודי ומתוכנן כדי להעניק לכם חוויית קניות ושירות שלא מוכרים עד היום כאן בארץ. כבר בכניסה למתחם הטרקלינים הענק בבני ברק ובירושלים, תגלו עולם מופלא של חוויה מענגת עם נציגי שירות אישיים שילוו אתכם בכל הטרקלינים ויסייעו לכם להגיע לבחירה האיכותית, המוקפדת והמושלמת עבורכם.

בטרקליני חסידים סנטר מאמינים שאין דבר נכון יותר מהתאמה אישית עבור כל לקוח. כך תוכלו לצאת עם תחושת בני מלכים שתלווה אתכם כל עוד תלכו אם הביגוד, ההנעלה או מוצרי האיכות שרכשתם בחסידים סנטר, החל ממותג ההלבשה העילית החסידים שכבשה את העולם GB, דרך טרקלין 'חסידיש' שמציע לכם את כל מה שחסיד לובש באיכות והתאמה אישית, ועד לטרקלין 'סטייל שיך' שמציע לכם את כל סוגי הנעליים מכל המותגים והחברות בכל רמות המחיר והסגנונות.

אז למה אתם מחכים? רוצו כעת לטרקליני חסידים סנטר בבני ברק ברחוב שלמה המלך 12, ובירושלים ברחוב יחזקאל 24, תתחדשו לקראת הזמן החדש, שלשלו את שמכם לתיבת ההגרלה המוצבת בטרקלינים, ואולי תהיו דווקא אתם אלו שתזכו בכל דמי הקניה בחזרה ותצאו עם כל מה שאתם צריכים לזמן חדש ומוצלח.

בחדרי חרדים

 

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום