טיפשים בכבישים: גם בחג העבריינים לא ישבו בבית

רכב שטח ב.מ.וו טס במהירות משוגעת של 227 קמ"ש • תושב קצר א סיר שנתפס ליד מחלף שרה בבדיקה שגרתית נסע בלי רשיון בכלל

רוני נאק | רכב ותחבורה 30.4.2024 | 10:30

הטנדר המוחרם של הנהג שנתפס על סמים | צילום: דוברות המשטרה

פסח מאחורינו. אנחנו ישבנו בבית ונהנינו עם המשפחה, אבל העבריינים ניצלו את ימי החג כדי לעשות בלאגאן בכבישים ולסכן אנשים: הם היו שיכורים, הם נסעו כמו מטורפים והם פשוט לא בוחלים בכלום.

קחו לדוגמה את תושב קלנסווה שהחליט להיכנס לטנדר שלו ולנסוע קצת לסידורים. רק שלפני שהוא עלה על ההגה הוא החליט גם להשתמש בסמים. השוטרים הריחו את הטנדר במהלך בדיקה שגרתית בקלנסווה וישר הבינו שמשהו שם לא תקין - והכוונה אינה למנוע. וכשהם ביקשו מהנהג מסמכים מזהים הם נדהמו לגלות שלא זו בלבד שהוא נוהג תחת השפעת סמים, הוא גם פסול לנהיגה פעם חמישית. הנהג נעצר ונכלא כמובן וכתב אישום יוגש נגדו. הטנדר שלו הושבת ל-30 ימים. אבל לפחות לנהג הטנדר היה פעם רישיון, לפני הבלגאן עם הסמים.

מה עם תושב קצר א סיר שנתפס ליד מחלף שרה בבדיקה שגרתית, שהתברר שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה? הנהג בן ה-36 נעצר ונכלא במקום וכתב אישום יוגש נגדו. זה הגיוני מאוד בהתחשב בעובדה שהוא גם נפסל לנהיגה על ידי בית משפט בפעם השישית.

עכשיו אתם משפשפים את העיניים בתדהמה בגלל העבריינים? אז תנו לנו לקחת אתכם בחזרה לקלנסווה: שוטרי משטרת התנועה שעבדו בשבוע שעבר בכביש 6 והיו עסוקים בלוודא שהישראלים יוכלו לנסוע בכבישים בבטחה קלטו לפתע רכב שטח שחור של ב.מ.וו כשהוא טס במהירות משוגעת של 227 קמ"ש. הם עצרו את הרכב וגילו נהג בן 26 תושב קלנסווה. הנהג נעצר ונכלא. הרישיון שלו נפסל לחודש. אולי הוא יפגוש במעצר את שכן שלו שנעצר כשהוא נוהג מסומם.

נסיים בפינת המתחזה: תכירו את תושב רהט בן 21 שנהג על משאית במשך מעל שנה ללא רישיון בתוקף לאחר שעבר פסילה. וכאן הסיפור הופך הרבה יותר מעניין: מה שקרה זה ששוטרי משטרת התנועה קלטו שיש מישהו שבמשך שנה אחת ביצע שבע עבירות תנועה בזו אחר זו וגם הם שאלו את עצמם מה עובר על הבחור ולמה הוא לא חושש מהחוק? הם זימנו אותו לחקירה ואז הם קלטו: הבן אדם שזומן לחקירה לא הבין מה רוצים ממנו ולמה מזמנים אותו, כי הוא אזרח שומר חוק. רק אז הבינו השוטרים שיש להם עסק עם מתחזה: אדם שעובר עבירות תנועה שוב ושוב כי הוא מציג את הפרטים של מישהו אחר. בסופו של דבר כאמור הגיעו השוטרים לתושב רהט בן ה- 21 ויחידת תביעות תעבורה של משטרת ישראל הגישה נגדו כתב אישום הכולל 7 אישומים שונים, כולל נהיגה בזמן פסילה, התחזות בכוונה להונות ועוד. נגד אותו צעיר הוגשה גם בקשה למעצר עד תום הליכים.

בחדרי חרדים

רוצים להצטרף לקבוצות הווטסאפ של כל רגע?

לבקשת הצטרפות למוגנים וכשרים

להצטרפות ישירה לקבוצות

מצאת טעות בכתבה? תוכן שאינו ראוי לאתר? דווח לנו

שיתוף כתבה זו

 צבע אדום